I helga har det vært både kretsmesterskap på Atlanten stadion og Nordisk Mesterskap i København.
Elise Ulseth hoppet 1.70 på Nordisk og tok en 5.plass med dette resultatet.
På Atlanten stadion har det vært perse-fest med mange fine resultater. Ingrid Emilie Bjøringsøy løper inn til ny klubbrekord på 3000-meter med tiden 10:49.16! Sara Solli-Sæther tar hoved NM kravet på både 200m og 100m. Vi gratulerer alle med mange fine resultater denne helgen.
